Tuesday, December 22, 2015

Moji hobiji

Imam mnogo hobija,ali najdraži mi je ipak nogomet.Volim ga igrati jer je zabavan,ali isto tako i na televiziji gledati kada igra moj omiljeni klub Barcelona.Igram ga kad stignem,najčešće tri puta tjedno.Osim što je zabavan i zanimljiv,igram ga i zato što bi se jednog dana htio profesionalno baviti nogometom.Velika želja mi je jednog dana zaigrati za prvu momčad nogometnog kluba Barcelona.Tamo igra i meni omiljeni igrač,Argentinac Lionel Messi.Igrači koji se profesionalno bave nogometom tijekom karijere proputuju veći dio svijeta,upoznaju mnoge kulture,mogu si priuštiti dobre automobile,veliku kuću i ostale stvari.Oduvijek sam sanjao da postanem nogometaš,nadam se da će mi se to i ostvariti jednog dana.Ako ne uspijem profesionalno igrati nogomet,želio bih se njime baviti rekreativno.Mislim da je nogomet jedan od najljepših hobija i vrlo važan sport u svijetu.







No comments:

Post a Comment