Wednesday, December 23, 2015

Što bih volio biti u budućnosti i moj uzor

U budućnosti bih htio postati profesionalni nogometaš.Od rođenja gledam Barcelonine utakmice,a posebno su mi drage one protiv Real Madrida,a ta utakmica se zove El Classico.Gledajući njih kako igraju,poželio sam i da ja jednog dana budem nogometaš,a pogotovo dio Barcelonine momčadi.Glavne prednosti bavljenja nogometom su putovanja,upoznavanje velikog broja ljudi,slava i natjecateljski duh.San svakog nogometaša jest zaigrati u Ligi Prvaka,pa tako i meni.Životni uzor mi je trenutno najbolji igrač na svijetu i svih vremena,Argentinac Lionel Messi.On je dobitnik 4 Zlatne lopte.To je nagrada koja se svake godine dodjeljuje najboljem igraču sezone.Vrlo je uspješan,ima mnoge obožavatelje,zabija mnogo golova i svi ga vole.Vrlo često zna i pokazati svoju dobru stranu,pa dio svoga bogatstva donira u dobrotvorne svrhe.Po tome što je učinio dosad u svome životu mislim da bi mogao biti uzor svakog dječaka.




No comments:

Post a Comment